ads

Sunday 10 June 2012

TBD.my [Forum Untuk penggemar IT]

SALAM!!
Harini aku nak sembang sket pasal tbd.my.. Forum nie bukanlah seperti forum-forum hacking yang terdapat di luar saner tu.. ape yang menjadikan TBD nie special sket adalah, TBD akan membincangkan topik-topik Keselamatan Komputer dan Internet, Programming dan macam-macam lagi. Ingat, dorang akan bincangkan sahaje,kadang2 akan bagi terus pe yang korang nak tu.Tapi ini langkah yang terbaik sebab korang akan lebih banyak buat research sendiri dan akan lebih cepat faham..Kat sinie korang akan belajar banyak benda baru. Aku selalu gak bukak forum nie, hampir tiap2 hari..hehehe..Tapi hanya sekadar silent reader!! bhahahaha!!!!!




Tujuan aku tulis pasal nie sebab nak share sket ngan korang barang baik nie!! hahaha..
Oklah, kat sinie aku akan sertakan beberapa SS apa yang terdapat dalam TBD nie!!!


YANG NIE PALING PENTING KENE BACE!!

FORUM UTAMA


BAHAGIAN PROGRAMMING



DARK ZONE[AKU SLAKU SELONGKAR KAT BAHAGIAN NIE.LOL]


SHARING



SHOUTBOX



YANG UNTUK SESAPE YANG NAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI
KORANG REG KAT SINI

CREDIT: ABAM2 DI TBD SKALIAN!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...